Abans de fer públic l'Índex de Projectes Federats

Tasques prèvies a la publicacció de la nova eina de fedi.cat: Índex de Projectes Federats

  • Formulari 'Afegeix un projecte’

Ja he creat el formulari amb la super eina km0 Liberaforms. El podeu veure aquí. Sentiu-vos lliures de proposar modificacions.

Estaria bé compartir-lo amb les persones que ens vam oferir per moderar aquest repositori sincronitzant-nos-el de tal manera que quan hi hagi una nova entrada ens arribi un correu als nostres mails personals. Si no recordo malament érem @titi @xaloc i un servidor. El que passa és que no he trobat com fer-ho. @tuttle em pots guiar?

  • Subcategoria a l’Àgora

He creat una subcategoria dins de ‘Comentaris sobre el lloc web’. Creieu que aquesta és la ubicació adequada dins de l’Àgora?

  • Acords sobre el repositori

Ara, o quan pugui, obro un nou tema a la subcategoria per parlar dels acords que decidim sobre què hi volem fer entrar al repositori i què no. Faré una primera proposta a partir del que vam parlar a l’última assamblea de LaLoka.

  • Moderació

A les persones que us vau oferir per moderar us crearé un compte i us l’enviaré per privat al Wordpress index.fedi.cat perquè hi pugueu afegir els projectes. Us ho enviaré juntament amb un petit tutorial sobre com afegir un projecte nou al repositori.

Seguim!

2 'M'agrada'

M’encanta que hagis afegit l’esperanto com a exemple d’idioma. Merciiiiii!!! :heart_eyes:

Per a poder compartir el formulari amb altres usuàries crec que has d’entrar al formulari i hi ha un botó que diu compartit, si està a fals pots passar a cert i des d’allà afegir usuàries amb les qui compartir afegint el seu correu (així és com ho vaig fer jo per al nou formulari per proposar nodes a la llista de fedicat que crec que està compartit amb la @titi i en @tuttle).

1 'M'agrada'

Enlloc de nombrar el formulari ‘index’ pot ser millor canviar-ho. No se, alguna cosa semblant a https://liberaforms.laloka.org/nodes-fedicat ? comptes-fedicat? Això es pot fer ‘duplicant’ el formulari.

1 'M'agrada'

Enlloc de ‘projectes’ seria més clar ‘comptes’ (o alguna altre paraula)? Ho dic perque els nodes també son projectes.

1 'M'agrada'

Que sàpigues que m’encanta això de duplicar els formularis :heart:

1 'M'agrada'

Fet! Ara el formulari es troba a https://liberaforms.laloka.org/comptes-fedicat

Lo únic que no em deixa compartir-lo. Només veig la opció ‘Fals’:

imatge

Vale, ja està. L’únic que havia de fer era apretar a ‘Fals’ i m’ha redirigit a un lloc on he pogut afegir els vostres mails. Hi podeu entrar des dels vostres comptes?

1 'M'agrada'

Sí, jo si que hi puc accedir moltes gràcies :slight_smile:

Vale, doncs ara només faltarà això i ja ho podem començar a compartir:

2 'M'agrada'

Sí! Jo també hi tinc accés. Com molen les nostres eines :heart_eyes: