Fa uns quants mesos, el diari La Directa ens va oferir la possibilitat de publicar-hi un article explicant què és la Fedivers. Per diversos motius el projecte s’ha allargat més del què ens agradaria, però tornem a la càrrega.
Algunes hem escrit el cos del text, però ja que es tracta d’un article parlant de la Fedivers, ens agradaria que fos el màxim de col·laboratiu possible, ja que es tracta d’un espai que el definim nosaltres mateixes, visibilitzant-ne la diversitat.
Així doncs, si tens un moment i et ve de gust, llegeix-lo, proposa modificacions o aspectes a afegir si s’escau, i afegeix-te a la llista de signants si estàs conforme amb el què es diu a l’article.
El Jesús ens ha passat l’article i es sembla perfecte. Les referències les posarem a la versió web perquè a la versió en paper no ens hi caben. Us sembla bé? Si el deixeu amb la longitud actual (5.700 caràcters amb espais sense les referències) el publiquem al proper número.
El tema del gènere de les paraules, així com els genèrics.
La meva experiència al Fedivers ha estat que determinada gent més aviat ataca als qui a vegades fem un ús no normatiu del llenguatge de forma activista i per visibilitzar l’impacte que aquest té en la nostra ment. Més d’una vegada m’he sentit insultat per qui pensa diferent de mi en aquest aspecte i per tant em genera una certa tensió.
Jo crec que s’ha de fer el que jo dic un ús polític del llenguatge, en aquest sentit crec que seria semblant al que tu anomenes fer un ús no normatiu del llenguatge de forma activista, com bé dius.