FESC2021 Desfes-te del capitalisme (del digital, també...)

2021-10-23T22:00:00Z

Holi!

La FESC2021

El lema de la FESC d’enguany és: «Desfes-te del capitalisme, de festa amb l’economia solidària» «Desfes-te del capitalisme, de festa amb l’economia solidària»: la FESC celebra el seu desè aniversari - FESC

Hi seré en nom de LaLoka (l’associació en la que participem algunes d’aquí Fedicat), dinamitzant una “taula de repte”: el de participar a la Fedi per desfer-nos del capitalisme digital, especialment a les escoles… Un parell de personetes ja m’han dit que vénen, qué bé! Veniu qui pugueu, porfis!

Repte

Com allà tothom deu saber què és una multinacional i ja hi ha molta literatura tecnocatastrofista, doncs potser no gastar massa temps en explicar què són les GAFAM i centrar-nos en la nostra (de moment) meravellosa Federació de mitjans socials lliures. Qui ho vulgui, doncs li donarem un cop de mà per començar a participar-hi.

Guaiteu quin vídeo més xulo que ha fet en @marcelcosta (merci també a en @xaloc per posar-hi els subtítols).

Vídeo FediApps als Arxius Oberts

Enllaços d’interès

Dia, hora i lloc

Diumenge 24, de 12h30 a 14h ens veiem a la #FESC2021 (sector Educació, sala Micaela Chalmeta). Recinte fabril Fabra i Coats (metro L1, Sant Andreu).

4 'M'agrada'

Si puc vinc, tot i que m’enxampa en un mal cap de setmana!

És entrada lliure?

Ja se que ho tens complicat però em faria ilu que vinguéssis :slight_smile:
Sí, és entrada lliure. Aviam si al final pots!!

2 'M'agrada'

A mi em sap molt greu però no podré venir tot i tenir-ho agendat

Que vagi molt bé!

1 'M'agrada'

Aix! Quina llàstima, doncs!

Igualment, gràcies per tenir-ho present :slight_smile: Si em vols ajudar a donar bombo al repte, doncs he fet un post a la Fedi:

3 'M'agrada'