M'ajudeu a provar Mobilizon?

Holix!
Unes fediveïnes m’han convidat a usar una instància de Mobilizon i m’agradaria provar què tal va. Qui em vulgui donar un cop de mà, que s’apunti a l’esdeveniment encara que no vingui: és per provar!

Abraçades i mercès d’avançat!

2 'M'agrada'

No acabo de veure com fer-ho. Es necessita compte a una instància de mobilizon, no?

Provaré de fer-me’n una, però mobilizon.public.cat té el registre tancat.

EDIT: he provat de entrar amb un compte de demo del servidor demo.mobilizon.org i m’ha donat error:


1 'M'agrada'

Aix, ni idea… Merci per provar. Com farem més cosetes li anirem trobant el truqui. Crec que li demanaré a en how si us deixa trastejar també. Qui de vosaltres voldria user a mobilizon.public.cat per provar el catxarro? Per demanar…

cc @tuttle @CapMisson @xaloc @blankfosk

2 'M'agrada'

A mi m’agradaria provar-ho!

Té molt bona pinta…

Més val tard que mai :slight_smile: Diu en how que ha obert els registres a la instància.

1 'M'agrada'

Jo també vull provar… m’estic registrant…

Algú sap d’alguna instància més propera (catalana per exemple?)

No rebo el correu de confirmació per poder-hi entrar…

Jo tampoc el vaig rebre. Vaig escriure a en how i em va dir que ho miraria, però li hauria de recordar.

1 'M'agrada'

Vaig parlar amb l’ spla de mastodont.cat i em va dir que s’estava plantejant obrir-ne un. En el cas de Mobilizon, crec que té molt sentit que els nodes siguin més aviat regionals, ja que promou els esdeveniments i trobades físiques. Per això vaig pensar que un mobilizon.cat podria estar bé i li vaig escriure. Aviam si s’anima!

1 'M'agrada'

Ja el teu actiu. T’ha deixat un missatge spla: "@lapastora@barcelona.social si voleu provar avui …" - mastodont.cat, cultura catalana.

2 'M'agrada'

Hola!

Creieu que en un futur estaria bé que Laloka o Fedicat tingués un Mobilizon propi? Estaria molt bé tenir un calendari amb totes les activitats de cultura lliure reunides. Podria ser un bon referent.

Tenim molts projectes i se’ns acumulen, però ho escric per aquí per a anotar-ho per a un futur.

1 'M'agrada'

A mi m’encantaria! Si tenim espai en algun server i alguna tècnica s’anima, doncs ja mirem sota quin domini ho posem :slight_smile:

1 'M'agrada'

Acabo de fer una instal·lació de prova a un domini meu i en un VPS contractat per mi:

Ho podem provar uns mesos i si ens convenç ho instal·lem en un dels nostres servidors.

Qui vol un compte?

Saps si després es poden migrar tota la info? Esdeveniments, comentaris, etc.

Crec que vaig dir molt ràpid de tenir-ne un a LaLoka però potser ja tenim moltes infras i algunes (com el Mobilizon i un Peertube, per exemple) les podríem compartir. I així també fem pinya amb altres veïnes. En parlem a la reu del finde vinent?

1 'M'agrada'

No crec que es pugui migrar tota la info. Ho faria servir només per a provar-ho breument.

Ho parlem, sí. Però penso que quelcom així seria molt adequat per el perfil de coordinació i difusió que té Laloka. I no crec que sigui molt molt demandant (tot i que pot dependre dels recursos multimèdia que s’hi pengin…

1 'M'agrada'

Estic pensant que podria mantenir aquest servidor jo com a donació a l’associació. Això sí, no podria permetre’m els 20€ que costa un eXo. Aquest em costa uns 4€ mensuals a hetzner (que els té a alemania i suècia). Si trobem una opció que equilibri el cost i l’ètica podria mantenir-ho com a donació personal.

1 'M'agrada'

He aterat en aquest fil, i us volia comentar que jo uso mobilizon.public.cat per un parell de grups de la moneda lliure i el hacklab de Cardedeu

2 'M'agrada'

Holi des d’Eivissa. Acabo d’entrar a l’agora i a fedicat, ja ens anirem coneixent per molts altres temes, segur. (Soc @paukokura al fedivers i al gafamvers) He obert un grup al mobilizon per les coses illenques, com a extensió del grup de Telegram que ja teníem per a coordinar col·lectius eivissencs. (Com imaginareu, som poques). Xarxa de Moviments Ecosocials d'Eivissa (@eivissa)
També hi posaré coses a Col·lapse.

Una cosa que no entenc és el tema d la federació al calendari. No veig cap activitat que no sigui de la instància en sí mateixa.

2 'M'agrada'