Preparació Fedinius - Comunicació trimestral - Juny 2022

Hola!

Aquest fil servirà per a recollir els enllaços per a la comunicació de Juny 2022.

3 'M'agrada'

Holi, he endreçat les notis per: fedi, actualitzacions, general i jungla. Per recollir les properes, potser es pot estructurar així per apartats i ja ho tindríem endreçat.

M’ofereixo a fer les notis fedi. De generals només n’hi ha una i queda coix, però què hi farem.

Notícies de la Fedi (17)

Actualitzacions de programari (10)

Notícies generals (1)

Jungla digital (18)

1 'M'agrada'

Hola Titi!

Gràcies per la feina. Em sembla bé repartir-nos-ho com l’últim cop. Encara que només hi hagi una notícia, sóc partidari de mantenir seccions fixes.

Per cert, aquesta setmana repassaré perquè m’he anat guardant alguns enllaços (miraré que no hi siguin ja) i t’aviso! He anat liadet de temps i curt d’energies, ho sento!

Una abraçada,
Marcel

Sip, justament ho deia perquè jo diria que va passar el mateix a l’edició anterior i vam decidir no posar-la. Al final, vam fer tres seccions.

Per cert, he obert el fil: Fedinius - Juny 2022 Quan ho tinguis, t’importa fer també una entradeta a fedicat-pleroma? Si no ja ho faré jo.

No, no m’importa! Però pensava que crearíem el nou fil quan estigués tot llest…

Esborra-ho si vols, i publica-ho tot junt després. Com vegis. A mi m’és igual.

Hi he afegit la meva part i he publicat un comunicat al compte de Fedicat de la Fedi.

Merci! Trobo que ens queden ben xules les FediNius :slight_smile:

1 'M'agrada'