Inaugurem FediConsultori

jo crec que molt necessari, sí! fer servir twitter per treure gent de twitter em sembla l’ús més legítim que se’n pot fer xD
crec que l’escull més gran és: a qui li ve de gust fer-ho? tipo, no fer només un tuit, sinó etiquetar gent, repetir tuits, fer com un dia així de campanya una mica, algo pensat pq no es quedi enterrat .

1 'M'agrada'

Hola!

Al final demà sóc baixa, ho sento!!! Intentaré fer els comptes dels servidors igualment!

2 'M'agrada'

Hola a tothom,
Per a la propera reunió, planifiquem-la per al dijous 8 de gener o per al 15 de gener? Personalment, jo no podré venir el dia 8, però l’hacklab només obre al públic el segon dijous de cada mes. :confused:

Què en penseu?

voleu demanar un altre dijous de forma excepcional no crec que hi hagi problema, fins i tot es podria fer en una altra sala :slight_smile:

És possible que el dia 8 de gener tampoc hi hagi quòrum al logout per fer les consultes, però no ho hem parlat encara.

Holi! I bon any :slight_smile:

Se sap alguna cosa? Si es poden moure les consultes al 15 doncs ens trobem. Entenc que Sagan tu sí podries. I si no doncs per febrer, no?

2 'M'agrada'

Uix, se m’havia passat de dir res :sweat_smile:

Jo el dia vuit podria venir, però dependrà de si hi ha hacklab, hehehe
Aix, ara hi penso i potser en fadel ja ha marxat??

Bé, jo si es fes el 15 no podria… A veure si en sou per a omplir i us obren el hacklab. I si no, doncs ja queda pel febrer!

1 'M'agrada'

Bon any nou!

Si el 15 de gener no és possible per @ander_dapo , podries quedar amb @titi el dia 8, o podríem intentar quedar com a grup de tres al febrer.

@marcelcosta , podries venir en alguna de les dues dates de gener?

2 'M'agrada'

Hola!

Doncs estic fatal d’energies, però és possible que el 15 pogués!

3 'M'agrada'

Sembla que sí al final el dia de consultes es mou al dia 15!

2 'M'agrada'

Genial, crearé un compte de Twitter per a Fedi.cat i ho publicaré allà!

@titi hi ha una adreça de correu electrònic compartida de fedit.cat que es pugui utilitzar per crear el compte de Twitter?

No sé si això hauria de tenir cert consens…

Ho vam comentar al desembre, ara podem obrir un nou fil aquí per discutir-ho i confirmar el consens si és millor.

1 'M'agrada'
1 'M'agrada'

Ah! Genial! Si és així…

Podem fer un correu específic…

1 'M'agrada'

Hola a tothom,

Malauradament, no podré venir aquesta nit perquè fa uns dies que estic malalt… Que tingueu una bona reunió!

1 'M'agrada'

Merci per comentar-ho. Espero que estiguis millor! Vam estar en Marcel i jo només. La propera seria el 12. T’apuntes?

2 'M'agrada'