Un servidor xatmail per al Delta Chat de proximitat

Doncs vaig voler fer una prova per veure com de fàcil era d’instal·lar en un VPS que tinc per a cosetes meves i el meu domini, i ha estat superfàcil. La instal·lació no va ser més de vint minuts, però vaig tenir diversos problemes amb el DNS de DonDominio que em van dificultar molt la instal·lació. Al final resulta que no suporten les entrades DNS del tipus CAA amb un valor d’accounturi. Vaig haver de canviar de servidor DNS, i va ser bufar i fer ampolles! Ja tinc una instància corrent al meu domini! (Que apagaré un cop la muntem nosaltres).

Quan des de l’eXO ens diguin com està la cosa ens hi posem, que un cop feta la instal·lació ja conec alguns dels problemes que podem trobar (que després sempre en surten més, hahaha, però bé).

El que sí que pot ser una mica més problemàtic és canviar el servidor DNS, perquè es gestiona a escala de domini i, si l’hem de canviar per al Xatmail, caldrà canviar-ho per a tot el domini. Em sona que hi ha una manera de configurar una entrada perquè es gestioni des d’un altre servidor, però segur que les companyes de l’eXO ens poden ajudar :slight_smile:

4 'M'agrada'