Un servidor xatmail per al Delta Chat de proximitat

Genial! He creat un compte i un grup de Fedicat. Qui vulgui entrar-hi que avisi (no poso el QR per aquí perquè a delta chat no hi ha eines de moderació)!

1 'M'agrada'

Ole! Ja he creat un compte per provar.

Ja sabeu que jo la missatgeria… I potser s’haurà de tenir cura de no acabar posant al xat cosetes que millor posar a l’àgora. Però va, passa-me’l aviam si m’aclaro :slight_smile:

2 'M'agrada'

Doncs podríem aprofitar la tirada de la caiguda d’AWS i l’inevitable debat que durà sobre la centralització per a anunciar el servidor. Sobretit perquè eines com Signal també han quedat sense servei, i potser és el moment perfecte perquè la gent es pugui plantejar si té sentit aquest model :slight_smile:
Si algú dels que hi té accés s’anima a fer una publicació anunciant-ho pel compte de la fedi de fedicat, ho anem movent!

PD: un dia d’aquests s’hauria d’obrir un sub-apartat a la secció de projectes d’aquest servidor per a poder discutir diverses coses com les quotes d’emmagatzematge, política d’eliminació… Jo me n’encarrego, però ara vaig fins al capdamunt de feina i segurament trigaré lo seu :sweat_smile:

2 'M'agrada'

Vols dir una subcategoria, oi? Té tot el sentit. De fet, pensava que ja en tenia… Com vols que es digui exactament?

2 'M'agrada'

Sí, sí aixo mateix, subcategoria, subcategoria, hehehe :sweat_smile:

Doncs no ho sé, què tal fediXat? (fedicat + xat) Així és com anomeno jo el servidor al meu ordinador :slight_smile: Però s’accepten millors propostes!

1 'M'agrada'

Doncs ja la tenim aquí! :slight_smile: Quant a la categoria fediXat

T’he fet propietari de la publicació i així hi poses el que vulguis a la descripció.

2 'M'agrada'