Bon vespre,
Aprofitant que avui ha sortit la versió 1.10.0 m’he animat a actualitzar el servidor. La instal·lació ha estat molt ràpida. He anat monitorant tota l’estona i el servidor només ha deixat d’estar accessible durant menys d’un minut 
Aquí teniu un resum dels canvis que afegeix aquesta versió. El més significatiu és l’esborrament automàtic de missatges quan els usuaris són prop del límit d’emmagatzematge i un seguit de millores que fan el servidor encara més eficient, si és que això és possible 
A més a més, he aprofitat per a modificar el bànner. He tret el genèric que hi havia i he posat el de Fedicat. Ja direu què tal amb la nova versió i els canvis!
4 'M'agrada'
Trobo que queda molt rebé!
No m’havia fixat en el favicon. M’encanta! D’on surt?
1 'M'agrada'
Yayy! És el logotip de xatmail, mola bastant 
1 'M'agrada'
Aprofitant que fa quatre dies que va sortir la versió 1.12.0 i tinc una estona actualitzaré des de la 1.10.0 → 1.12.0
Segurament deixarà d’estar disponible durant alguns minuts 
1 'M'agrada'
L’actualització ha transcorregut sense cap mena de problema 
Ja tenim el servidor actualitzat a l’última versió!!
Podeu llegir aquí els canvis de les dues últimes versions. El més destacable d’aquesta última versió és que s’afegeixen alguns límits (càrrega, espai, RAM, connexions…) que en cas de ser superats, suposen la suspensió automàtica de nous comptes. De moment he deixat els valors per defecte, que semblen prou raonables i han estat provats amb màquines amb uns recursos molt semblants a la nostra.
2 'M'agrada'