Actualitzar servidors

Bones!

Tot i que se que no tenim cap rolling release en els servidors, i em sembla recordar que no tenim posat que s’actualitzin les coses soles, he mirat aquests dies que no haguéssim de fer res per el problema amb xz. Com previst, cap problema, però si que he vist que tenim unes quantes actualitzacions pendents.

Us sembla intentar quedar algun dia per fer-les? Suposo que tampoc caldria quedar però trobo que actualitzar en producció acompanyat sempre es fa més fàcil que tot sol xD.

cc @marcelcosta @titi

1 'M'agrada'

Perfecte! Quan digueu.

1 'M'agrada'

Proposa dia i aviam si quadrem. Encara que no en sàpiga, m’agrada ser-hi :slight_smile:

1 'M'agrada'

Aquest proper dimarts (9/04) per la tarda com ho teniu? Pel que fa a l’hora crec que em puc adaptar més fàcilment que vosaltres així que us deixo decidir.

Doncs no et sé dir ara mateix perquè ha començat temporada Sant Jordi i faig hores en una llibreria (una mica a “salto de mata”). Aviam si avui puc saber si podré dimarts…

Hola!

Jo dimarts impossible. Dimecres us aniria bé? O dijous…

Per mi dimecres bé, dijous hauria de ser a partir de les 20h

Bé, jo dimecres podria a partir de les 19:30 aprox, així que com vulgueu. Dijous també puc a partir de les 20h.

1 'M'agrada'

Doncs posem data per dimecres a les 19:30 si a la @titi li va bé?

1 'M'agrada'

Encara no sé si m’anirà bé… Quedeu, i si puc, m’apunto. Si no, doncs un altre dia: haig prioritzar una mica de treball remunerat…

2 'M'agrada'

Fem això? 19:45 demà?

Totalment! Si pots bé i si no t’esperem un altre dia :slight_smile:

Una abraçada!

Perfecte per mi!

1 'M'agrada'

Jo al final curro… Abraçadetes i ja explicareu :slight_smile:

2 'M'agrada'

ens trobem al jitsi de la exo?

Servidor i akkoma actualitzat!

3 'M'agrada'

Moltes gràcies! Acabo de llegir ara els missatges :pray::sparkles:

2 'M'agrada'

Normal, estava en una categoria privada (pot tenir sentit si es tracta d’actualitzar per una vulnerabilitat coneguda)). A l’actualitzar-ho, ho vaig moure a una pública.

1 'M'agrada'