Afegir la meva instancia

Hola,
M’interessa saber si m’he podeu afegir a la vostre pagina de nodes de parla catalana.
Jo soc l’administrador teòric, el real es l’informàtic que pago de la meva butxaca.
La meva adreça a Mastodon: @rosadefoc@micro.baixllobregat.social .
Resto a l’espera de resposta.

1 'M'agrada'

Holi!

Molt bé això de crear noves instàncies :slight_smile: Hi posaràs acords de convivència ? Ara és buit… micro.baixllobregat.social - Microblog

2 'M'agrada'

D’acord, ens posar-hem per enllestir-ho.

1 'M'agrada'

Holi!

L’informàtic que m’he dona suport i jo hem acordat que els acords de convivencia els anirem afegint a mesura que algú s’he obri un compte i creiem que això sera per llarg temps que pugui passar, no se, pot ser no ho veieu adient…

1 'M'agrada'

Hola!

Com veieu vosaltres, cadascú és capità o capitana del seu barco. :slight_smile:

Jo crec que valdria la pena escriure ni que fos una versió simple perquè qui vulgui registrar-se tingui un marc de convivència per fer-ho. I després es pot anar ampliant o modificant. Com tota comunitat, la convivència i els seus acords són un procés i van evolucionant.

Salut!

2 'M'agrada'

Hola,
Vull un compte al nou servidor de la fedi.cat.

Un altre tema que desconec es on s’editen les nomes de convivència a Mastodon, en concret per al meu node @micro.baixllobregat.social
Gracies per endavant.

1 'M'agrada'

Hola!

Per editar les normes has d’anar a preferències > Ajustos del servidor:

imagen

I llavors anar a la pestanya de “Acerca de” (en castellà, no sé com serà en català):

imagen

Hi ha després la opció de resumir les normes en punts a Preferències > Normes del servidor:

imagen

T’envio la invitació al nou servidor per privat.

Salut!

1 'M'agrada'