Crec que programar això no hauria de ser molt difícil però no sé per on començar…
Descripció
M’agradaria crear un petit programa per analitzar una mena d’índex de diversitat d’interacció. O sigui, una eina local que et digui amb quants programaris i nodes diferents interactues. A més d’un llistat en text, seria bonic que generi una representació visual accessible en forma de formatget.
Ja ho he adaptat per Mastodon i Pleroma (la versió publicada).
EDIT: és molt més ràpida la app amb akkoma perquè la api ja et diu quin software utilitza cada seguit (crec que és perquè akkoma ho mostra) mentre que amb pleroma i mastodon ho he d’anar preguntant a la api remota (ho fa una vegada i ho emmagatzema).
A l’espera que m’activin el compte a la forja de la exo et deixo aquí un parell de issues :P.
Crec que s’ha de treure json dels requeriments que ja ve per defecte a python i sinó dona problemes a l’hora de fer pip install -r requirements.txt
Si no hi ha la carpeta outs creada el codi falla. S’hauria d’afegir que s’ha de crear al readme o al codi crear-la si no existeix.
(puc intentar fer-ho jo si tinc el compte en algun moment, el que no se si cal ser soci de la exo per que l’activin o alguna cosa així que no he sabut trobar info al respcte)
import os
if not os.path.exists("outs"):
os.makedirs("outs")
Ah! Però ara veig que l’hauria de posar abans de crear les taules. Fet!
No sé si cal ser soci, però clar mentre no federi… Si no ho podem anar comentant per aquí! PD: jo vaig escriure a info@exo.cat per a que em diguessin alguna cosa.
No sé si hauríem de filtrar els que estan caiguts… Per una banda pot ser un cementiri de nodes que no acabi de reflectir la informació real, però per l’altra han format part de les interaccions en algun moment…
Crec que filtrar-los no, com bé dius han format part de les interaccions i crec que un dels problemes que tenim a la fedi últimament és que ràpid s’oblida tothom dels que han vingut abans a fer camí però que ja no hi són.
Però potser si que podria ser interessant saber quin percentatge de comptes segueixen actius i quins ja no. Tot i que pot ser difícil saber si és una caiguda temporal o si realment han desaparegut.