Article col·laboratiu a La Directa sobre la Fediverse

Bona tarda.

La Directa diu això.

Ens cal tenir el nom/noms de les persones que signen. He vist que sou força gent així que consulto amb la redacció a veure com ho podem fer.

Que fem?

3 'M'agrada'

Jo crec que les que heu redactat l’article sou qui l’hauríeu de signar, la resta podem aparèixer com a «signants del manifest», no sé si m’explico

4 'M'agrada'

Bones,

Al final l’article es diu “Un consum digital transformador”.

2 'M'agrada'

Osti tu… Només per subscriptores??? :broken_heart:

Em doneu permís per publicar-lo des del blog.fedi.cat i mencionar des del pleroma??? Tres “coransonsitos” i ho faig.

PD: era subscriptora però ho vaig deixar de ser perquè si elles passen de la cultura lliure jo també passo de donar-els-hi 40 euros l’any…

5 'M'agrada'

Jo també en sóc subscriptor, i no entenc això.

Justament, no deixaré de ser-ho només perquè els articles sigui públics…

2 'M'agrada'

Jo no he dit que hagi deixat de ser subscriptora perquè no posin en obert els articles…

Per cert, no li hem posat llicència a l’article i la irona és que ahir vam fer una xerrada de llicències, hehe. Per mi, CC BY-SA va bé.

2 'M'agrada'

No ho estava relacionant així, perdona si s’ha malentès. Jo només parlava d’ells, entenc que posen contingut només per a subscriptors perquè entenen que serà un al·licient per als subscriptors. Jo em referia que per a mi no ho és.

Em sembla bé CC BY-SA.

3 'M'agrada'

Així ha quedat en físic!

2 'M'agrada'

M’alegro que aquest article s’hagi publicat a la directa, però:

  1. No sé si queda clar qui l’ha escrit (les fedizens).
  2. Em sap greu que les referències s’hagin perdut en totes les versions. Va ser una feina i aporten rigor. Si ho sé ho posem com a enllaços…
2 'M'agrada'

Han posat “membres de la comunitat fedivers” enlloc de “fedizens que signen aquest article”… La segona jo crec que s’explica millor, la primera semblen 10 sonades que han muntat una secta :crazy_face:

I a mi també. Per això t’ho he arreglat a https://arxius.laloka.org/w/projectes/#Fedicat/textos/article-ladirecta (merci pel curri).

Com veig 4 corasonsitos, avui el publicaré al blog i el passaré pel pleroma. Actualitzo aquesta entrada quan ho hagi fet.

Actualització 26-02-2021: Ja he publicat l’article al blog de Fedicat https://blog.fedi.cat/~/Fedicat/un-consum-digital-transformador i impulsat des del compte Pleroma Fedicat https://barcelona.social/notice/A4dS8NEm1NSKe6PJ4a

2 'M'agrada'

A veure si el blog no et dóna problemes… Com ens ha donat a anartist.

Si és així avisa’m i ho mirem bé.

PD: Hauríem de canviar el títol per a que coincidís amb el de la Directa no? Ho dic perquè no es perdi la connexió.

PD2: Vaig a actualitzar el software de plume, a veure si evitem problemes.

2 'M'agrada'

Canviat: al md, al odt/pdf i al fediblog

Crec que està tot bé… He pogut publicar i l’he impulsat des del Pleroma :slight_smile: Per cert, he tret l’arroba del davant dels comptes perquè el plume creava un enllaç… I, és clar, ara no us arribarà notificació via fedi. Sorrys.

4 'M'agrada'

Molt guai! Merci!!!

2 'M'agrada'

Bones,

M’han passat un PDF de la edició digital.

4 'M'agrada'

Ets un “enchufao” :slight_smile: Si vols, passa’ls-hi tu ara:

Perquè ho tinguin, és clar, però també perquè vegin un exemple de com publicar i endreçar sense dependre de gafamades…

5 'M'agrada'

Treiem tota l’artilleria… :slight_smile:

1 'M'agrada'

Ahir em va arribar la Directa a casa i anava a compartir la fot però veig que vaig tard.

Gràcies

2 'M'agrada'