BookWyrm - Llibres fediversos

Hola a tothom!

Sóc nou per aquí :slight_smile:

Escric a l’àgora per presentar-vos (si no coneixeu ja) una nova eina/servei/ens del fedivers que s’anomena BookWyrm. Parlant ràpid, vindria a ser una alternativa a Goodreads, però descentralitzada.

Crec que té ~1 any de vida, però els desenvolupadors hi posen moltes hores i es van resolent problemes i avançant ràpid. Si us ho mireu, veureu que hi ha poques instàncies, i cap en català. He començat a ajudar en la traducció de la interfície al català (de moment, està pel 20%) i veig que és una tasca bastant enorme. Us animaríeu a col·laborar? Les traduccions es fan sobre la plataforma Crowdin Translating BookWyrm to Catalan language

Bé, ja em direu què us sembla aquest projecte. A mi m’agradaria engegar una instància en català en un futur no molt llunyà. Crec que pot tenir molt bona rebuda :smiley:

Salut!

3 'M'agrada'

Holi! I benvingut!

Conec el programari però no l’he trastejat. Això sí, trobo que pot ser una eina útil per usuàries de biblioteques i llibreries. Aviam si s’anima més gent per la traducció: és vital tenir les eines en català.

Gràcies per prendre cura de la llengua! :slight_smile:

PD: he passat la proposta pel compte fediversal que tenim a Pleroma.

4 'M'agrada'

El projecte és conegut i interessant, tot i que personalment no l’he fet servir. Llàstima que gestionin la traducció en un espai privatiu, però què hi farem :slight_smile:

1 'M'agrada'

Moltes gràcies per la rebuda i per la difusió! :smiley:

2 'M'agrada'

Pel que diu en @titi més amunt, comentar que per biblioteques i llibreries, https://inventaire.io funciona millor. Bé, més que millor, està més pensat per biblioteques que no pas Bookwyrm. Bookwyrm és més per compartir ressenyes i parlar dels llibres que ens estem llegint, inventaire és més per portar un inventari de la teva col·lecció de llibres, amb opcions per anunciar si els vens o els dones en préstec. Les ressenyes en si no són tan importants. I si, també s’integra (encara que parcialment) amb el fedivers.

Fa poc que m’hi he posat, a les dues xarxes, i hi he posat molt poca cosa, de moment. I hi estic sol com un mussol, així que agrairía una mica de companyia :wink:

Aquí teniu el meu perfil d’inventaire:
https://inventaire.io/inventory/Hermes

I el de Bookwyrm:

2 'M'agrada'