Campanyeta +RAP!

Holi!

He preparat una mini campanyeta. Espero que hi vulgueu participar :slight_smile:

La campanyeta

Es tracta de difondre les mesures de la RAP i que es tornin més explícites. Proposo una web, un cartellet, una presentació, una icona, un formulari per proposar projectes i un altre per ajudar amb les traduccions.

@xaloc , tu com vas de temps i energies? T’animaries a traduir la campanyeta al francès? Potser és molt però potser no és tant… I tampoc ha de ser immediat…

Web de la campanyeta +RAP!

Cartell de la campanyeta +RAP!

Petició d’adhesió

Voldria proposar a alguns projectes que hi participin i així poder-los llistar. Nosaltres som quatre gats i hauria de ser fàcil consensuar aquesta acció. Bàsicament es tractaria de posar la icona de la campanya a la web fedi.cat. La icona enllaçaria al domini de la campaña (rap.komunikilo.org). Si a més es vol crear un text, genial. Es podria posar alguna cosa com:

“En aquest projecte tenim un espai web propi i no fem servir mitjans publicitaris. Ens sumem a la iniciativa +RAP! per visibilitzar que una altra comunicació és més que possible i algunes ja la posem en pràctica. Més RAP i menys collonades!” També es pot posar “xuminades” :wink:

En fi, aviam què us sembla l’invent! Deixo aquí una enquesta. Jo no votaré però si hi ha un mínim de tres vots, entenc que tira endavant. En aquest cas, posaria la icona i el missatge a la web i llistaria Fedicat a l’apartat de projectes de la campanyeta.

  • Hi dono suport.
  • No hi dono suport (especifica per què en aquest fil).
0 votants

Actualització 8 de juny de 2024

Com ja hi ha quatre votacions a favor, ho tiro endavant. Gràcies pel suport! Ara, a l’apartat “Participa” de la web, hi ha una menció a la campanyeta amb la icona. Diu:

A Fedicat només usem mitjans socials lliures i federats, tenim un espai web propi i una àgora de participació. Ens sumem a la iniciativa +RAP! per visibilitzar que una altra comunicació és més que possible i que algunes ja la posem en pràctica. +RAP per tothom!

1 'M'agrada'

No vaig sobrat de temps però crec que li puc trobar algun moment. Si em passes els texts de web, cartell i presentació m’hi poso (o no se si els tens en alguna forja).

A veure si també aprofito per fer la xapa de la RAP al hackerspace aquí que encara no ho he fet.

Merci! Fes el que puguis o vulguis.

Forja seria ideal però de moment és així de rupestre, jeje. Al següent enllaç hi trobaràs un fitxer comprimit amb els textos en markdown i en català de la web, el cartell i la presentació.

Tradueix els que puguis i me’ls passes per correu o m’enllaces a un núvol de proximitat.

https://rap.komunikilo.org/z/textos-ca.zip

Genial! El text de la presentació et serà útil per donar la xapa :slight_smile:

2 'M'agrada'