Creació subtítols vídeo David Revoy a FSF35

En una de les nostres trobades hem pensat que seria una bona idea fer més accessible un vídeo/entrevista d’en David Revoy que va tenir lloc durant l’esdeveniment que va fer la FSF per celebrar el seu 35 aniversari.

En aquesta entrevista parla de com va passar de treballar per projectes no lliures utilitzant eines no lliures a acabar fent un llibre 100% amb programari i eines lliures.

La idea d’aquest post és coordinar la creació d’aquest subtítols. La idea inicial seria fer els subtítols en català, però també es podria fer en altres llengües.

Per la meva part tinc la intenció d’utilitzar gaupol i, si no em perdo pel camí, parlar una mica de la eina en un post a eines.

3 'M'agrada'

És una gran entrevista! I aquest programa té molt bona pinta. Estaria molt bé que ens ensenyessis el teu flux de treball. :slight_smile:

1 'M'agrada'

Fet! Ja he editat el primer post per afegir l’enllaç a eines sobre com utilitzar Gaupol, o més ben dit sobre com l’utilitzo jo :sweat_smile:.

1 'M'agrada'

Qué bé, veci! Em va encantar l’entrevista i m’encanta que els vídeos tinguin subtítols! :slight_smile: El vídeo dura 48 minuts. Si ens ho repartim entre les tres, són 16 cadascuna. Molt assumible, no?

Proposta:

  1. Creem una nova carpeteta a l’arrel del nostre núvol “recursos” i una subcarpeteta tipus “FSF35-david-revoy” (on hi hauria un fitxer pels subtítols i un per la transcripció).
  2. En Xaloc fa els 16 primers minuts, posa els fitxers a la subcarpeteta. I ens avisa.
  3. En Marcel (o jo) el reprèn i li posa els següents 16. I avisa.
  4. Jo (o en Marcel) afegeix els darrers 16 minuts. I avisa.
  5. I quan ho tinguem, (i per no doblar contingut) doncs movem la carpeteta “FSF35-david-revoy” als Arxius Oberts. Ruta: “Public>Recursos>Traduccions”
  6. Contactem la FSF i li passem l’enllaç als Arxius Oberts per fomentar l’ecolobits i fer conèixer aquest meravellós programa de disseny ètic per a documentació pública :wink:

En fi, seguim!

2 'M'agrada'

Em sembla bé! Gràcies per coordinar-ho :slight_smile:.

2 'M'agrada'

Perfecte! Tot i que no crec que m’hi pugui posar abans de la setmana que ve :sweat:.

Sí, sí, tranki, que tenim mil lios. Anem fent! :slight_smile:

2 'M'agrada'

Bé, només volia dir que no m’he oblidat d’això i que ho tinc en la llista de coses pendents però aquesta llista sembla que només fa que créixer últimament :sweat_smile:

4 'M'agrada'