Descàrrega de Vídeos - No funciona

Hola!

Estem intentant passar-nos un vídeo de 37 MB pel deltachat (xat.fedi.cat) i es queda en descarregant infinítament. Pot ser que hi hagi algun límit inferior en algun punt?

@ander_dapo

1 Like

Holaa,
Doncs sí, ara mateix el límit de mida dels missatges està configurat en 32 MB, però com que els adjunts es codifiquen en base64 i es xifren, ocupen aproximadament un 30% més. Pel que he parlat amb altres admins i alguna prova que he fet, reals són uns 25 megues.
No sé si voleu augmentar-lo, tampoc crec que passés res. Jo les poques vegades que he hagut d’enviar un missatge de més de 15 MB ja ho he fet directament amb un servei tipus Send o Lufi :slight_smile:

1 Like

Ei!

Doncs fins ara no ens havia passat, ha estat provant d’enviar vídeos del mòbil (graven a qualitats massa altes). Fins i tot re-codificant, és fàcil que ocupin bastant. Potser podríem augmentar una mica el límit? Tipo 70 MB (tenint en compte que real serà uns 50)? Igualment es borren al cap d’un temps, no?

1 Like

Iep, perdona, que em vaig oblidar de dir-te res :sweat_smile:
A mi la veritat és que els vídeos me’ls comprimeix força. Per exemple, acabo de fer la prova d’enviar un vídeo que en format original ocupa 125 MB i amb la configuració de qualitat del contigut multimèdia a Balancejat (l’opció per defecte) passa a ocupar poc més de 4 MB…
En tot cas, em sembla genial apujar el límit. Potser 70 ara pensava que podria ser una mica problemàtic, ja que si el límit del compte són 150, que amb dos fitxers puguis omplir-lo tot i comenci a donar problemes de sincronització no és el que jo esperaria en un principi. Potser alguna cosa com 50 (42 reals) seria un balanç una mica millor. Què creieu?
Jo fins el dia deu soc fora, però quan torni ho puc canviar :slight_smile:

Ah! Els comprimeix? Pot ser que des de l’ordinador no ho faci??

1 Like

En el mòbil sí… No sé dir-te si a l’ordinador perquè ara no el tinc aquí

Potser faig alguna prova doncs…

1 Like