Desfederar MetaFacebook

Bé, després de la discussió teòrica… ve la tècnica.

No tinc clar com silenciar una instància des d’akkoma… :confused:

EDIT: es fa amb polítiques de MRF:

https://docs.akkoma.dev/develop/configuration/mrf/

3 'M'agrada'

Ni idea. Però quedem i trastegem, si voleu :slight_smile:

2 'M'agrada'

Entenc que el silenciar seria posar el seu node a federated_timeline_removal, jo al meu pleroma estic utilitzant les politiques MRF. Em puc mirar com està tot configurat i ho intentem apanyar el dia que quedem ^^.

1 'M'agrada'

Perfecte Xaloc!

Doncs si vols, quan ho tinguis una mica mirat ens convoques i ho fem junts :slight_smile:

EDIT: t’he fet admin :slight_smile:

1 'M'agrada'

M’ho he mirat una miqueta, jo al meu node tiro del fitxer de config que no tinc activada la configuració per base de dades. Però no hauria de ser massa difícil de fer el mateix per la interfície admin, s’ha d’activar una opció més de MRF i posar els nodes on toca.

Si teniu temps aquesta setmana ho podem fer. Jo dijous tarda estic liat, però la resta crec que puc. Ja em dieu!

1 'M'agrada'

Hola! Genial!

Jo aquesta no podria, la que ve podria el dimecres (a partir de les 19:30), dijous o divendres.

Per mi dimecres 17 a les 19:30 (o 20 si necessites una mica de marge) va bé. Tu què dius @titi ?

1 'M'agrada'

Doncs per mi bé tant el 17 com el 20… I entenc que al @marcelcosta també.
Per desencallar, fem el 17 ?

2 'M'agrada'

Genial! A les 20h millor, sí. Merci!

2 'M'agrada'

Perfecte! Ens trobem dimecres 17 a les 20h doncs ^^

2 'M'agrada'

Iep, m’encantaria tafanejar, però treballo per les tardes :sweat_smile:
Ni idea d’això del MRF, sembla com un firewall (amb regles) a nivell de missatges, em sembla molt ben pensat!

2 'M'agrada'

@titi @marcelcosta no se si hem dit lloc, ens trobem al jitsi de l’exo?

1 'M'agrada'

Bon dia!

Ahir vam activar les SimplePolicy de les regles MRF a la configuració de la instància. Això ens permet acceptar o rebutjar dominis amb un seguit de normes. Vam incloure els dominis “threads.net” i “www.threads.net” a les següents:

  • Federated timeline removal
  • Followers only

D’aquesta manera, no apareixeran a la nostra línia temporal federada ni tampoc els veurem si algú els impulsa. La única manera de descobrir-los serà conèixer ja la direcció o veure-les citades en alguna conversa (sense veure la publicació a “threads.net”).

Hi ha una opció, activada per defecte, que inclou als filtres aquelles publicacions que formen part de fils. Si veiem que el fet de silenciar dominis ens trenca moltes converses i no ho volem, podríem desactivar aquesta opció. De moment la hem deixada activa.

Salut!

3 'M'agrada'

Moltes gràcies! :pray:

3 'M'agrada'