Directori Fedicat a can Anartist

Holi!

He descobert que fa un temps vaig crear un directori Fedicat a can Anartist. Només hi havia el text en odt i pdf de les GAFAM de La Quadrature que vam traduir amb el Xaloc al 2019. Ara també hi ha:

• la presentació en odp del Taller FediFungi
  • un directori ítems per la presentació (amb les imatges i la tipo)
  • un fitxer comprimit del directori ítems per facilitar compartir les imatges i tipo de la presentació.

Crec pertinent compartir el directori amb les personetes que més estem participant a Fedicat: @marcelcosta , @xaloc i @ander_dapo

En Marcel i l’Ander tenen compte al núvol anartista. Oi que us ho puc compartir? En Xaloc no veig que tingui compte però no crec que hi hagi problema per crear compte amadrinat o si no, com potser tens un núvol “por ahí” potser podem federar aquest directori i llestos.

Com ho veieu?

3 'M'agrada'

de tenir núvol por ahí en tinc, el que no se massa com va això de federar però suposo que tot seria intentar-ho

normalment, a la caixeta de compartir, pots posar xaloc@elseunuvolporahi.cat i clicar l’adreça que surt, i si en surt dues, és que una és per interpretar-ho com un compte de correu (amb una icona de sobre), i l’altra com a compte de nextcloud.

Funciona molt bé!

2 'M'agrada'