Almenys tres o quatre cops es comenta el tema del canvi de paradigma que suposa la mandanga. Com a marginada en termes digitals, m’ha agradat escoltar això que ara es valora els margis. A França, es clar. Aquí no encara, que jo sàpiga…
Podria comentar el vídeo durant hores però no tinc temps. Tant de bo algun dia les nostres administracions (i entitats socials) es prenguin seriosament el tema. Afortunadament ja hi ha exemples que han arribat a bon port. Ara només faltaria posar-hi ganes i quartos. Somiar és gratis, encara…
Als comentaris del vídeo hi trobareu la transcripció.