Hola,
Avui m’ha contactat el spla i m’ha comunicat que veu molts problemes de connexió des de mastodont.cat a barcelona.social.
No sé ben bé què pot ser:
Hola,
Avui m’ha contactat el spla i m’ha comunicat que veu molts problemes de connexió des de mastodont.cat a barcelona.social.
No sé ben bé què pot ser:
Definitivament, quelcom passa. He provat d’enviar-me un privat al compte de mastodont.cat i no arriba…
Em sembla que des de la meva instància tampoc arriben les coses… intento connectar al servidor a veure si veig alguna cosa que sapigui arreglar
Update: no recordo la meva contrasenya de l’usuari del servidor així que no puc fer res que necessiti permisos
Vale segons els logs sembla que tenim aquest problema: tons of errors like "Could not decode user at fetch https://mastodonspain.masto.host/actor, :checkout_timeout" (#2753) · Issues · Pleroma / pleroma · GitLab
Una de les solucions diu d’activar
config :tesla, adapter: Tesla.Adapter.Gun
Que vam desactivar per arreglar un altre problema…
Suposo que podem provar d’actualitzar primer a veure si s’arregla i sinó investigar més
He reiniciat el servei de pleroma, en principi hauria de funcionar durant un temps, als logs de moment no surt l’error
Update: amb la meva instància sembla que segueix havent-hi problemes però no sé si sóc jo o barcelona.social
Update2:
Després d’actualitzar la meva instància i d’un entretingut partit de ping pong amb mi mateix:
Jo ara federo bé amb mi mareix (mastodont.cat), crec.
Doncs quin follon.
No veig res rellevant en els issues Issues · Pleroma / pleroma-support · GitLab veritat?
Què fem?
No ho sé… És estrany que funcioni i de cop deixi de fer-ho…
He fet públic aquest fil, ja que altres usuaris ho han notat.
Podríem provar això de moment? L’última vegada va funcionar durant un temps…
Sí, em recordo. Val doncs, ho podem provar no?
Acabo de arribar a casa.
Mirem fer-ho demà a la nit?
Ok, quedem avui a les 21?
Ok, quedem avui a les 21
Hem descomentat aquesta línia del fitxer “/etc/pleroma/config.exs”:
I hem reiniciat el servei pleroma.
De moment funciona, haurem d’estar atents a si torna a passar.