Escola de formació - Can Tonal de Vallbona

hola compis, us venia a demanar un favor temporal. Actualment estic vivint a Can Tonal de Vallbona, on tenim muntada una escola de formació per a gent que busca viure en comunitats rurals polititzades i m’agradaria proposar de comptar amb un àgora interna per treballar asíncronament els diferents temes de l’escola (actualment fem servir un xat de telegram i un nextcloud, una mica caòtic).

La demanda que us porto seria obrir una categoria privada a fedicat per mirar d’experimentar una mica durant l’estiu i, si al col·lectiu li mola, ja veurem com ens muntem un discourse propi per altres bandes.

Us explico el projecte per què sapigueu una mica més: l’escola s’anomena “Comunitat i Revolució” i són 10 dies seguits (màxim 18 persones) en els què es fan sessions de quatre branques de contingut: polític (història, moviments socials, estratègies de transició, etc) , pràctic (hort, obra, fusteria, lampisteria), gestió de col·lectiu (economia col·lectiva, resolució de conflictes) i espiritual (meditació).

Salut!

2 'M'agrada'

Per mi endavant, i tant! Espero que els hi agradi :slight_smile:

2 'M'agrada'

Endavant per mi!! :heart_eyes:

1 'M'agrada'

Esperem un o dos dies a veure si algú més reacciona amb un “cor” i donaré permisos d’admin a @quinespenques perquè pugui crear categories i administrar sense problemes.

1 'M'agrada'