Jornada Sobirania Digital a Mas Mussol

Hola!
Fa temps que insisteixo a membres de la Revolta Pagesa i altres col·lectius rurals del Camp de Tarragona sobre la necessitat de fer servir eines lliures i autogestionades i, per fi, he aconseguit organitzar una jornada per treballar sobre aquest tema.
L’activitat la farem a un mas de La Selva del Camp i serà per un grup reduït de persones (unes 15 o 20 com a molt). L’he estructurat amb un parell de xerrades al matí i, després de dinar, una mica de taller per fer instal·lacions, obrir comptes, etc… acompanyat amb bona música (lliure, és clar :wink: ).

El cartell és provisional (agraeixo opinions!).
La primera xerrada serà una introducció a les eines lliures i la sobirania digital (codi obert, GNU/linux, Fdroid, etc…). La segona la vull fer sobre els mitjans socials lliures (semblant al taller fedifungi ).

La qüestió important és:
Algú s’anima a venir a xerrar sobre el Fedivers?

Salut!

5 'M'agrada'

El trobo molt xulo! Potser el text del programa el separaria una mica més del dibu. És la tipo Atkinson, oi?

Al grav no es pot pujar odp i a l’àgora tampoc…

Fedicat ja no té Nextcloud però com estem agermanades amb Anartist, he vist que fa un temps vaig crear un directori “Fedicat” al núvol anartista. Penjo allà la presentació en odp (creada amb LibreOffice Impress) per facilitar-ne el reús. Les imatges i la tipo League Spartan les poso en un comprimit d’ítems.

Jo no puc venir però espero que vagi molt bé! Ja ens explicareu què tal.