Meta patrocinant xapes sobre la Fedi

Qui s’ho havia d’imaginar…

MetaFeisbuc patrocina “Privacy aspects of connecting and sharing across different social media”. Entre el camp de naps que es proposa, hi trobem un capo de Meta i en Prodomou. La pàgina és curiosa perquè es diu “Privacy Laws & Business” i té diverses guguelades…

The speakers will share best practices in ensuring users’ data protection rights, shedding light on how the fediverse philosophy is compatible with the EU GDPR.

Actualització 26/06/2024

Meta segueix en fase de difusió… Atenció al detall:

Meta doesn’t own the fediverse. Threads is just one of many servers that has joined it.

Pel cantó que li toca al Gargamel, tant de bo hagués dit això ell de mastodon social des del primer dia.

Aquí l’article: What Is the Fediverse? | Meta

I aquí la conversa on es diu el que jo també penso…

Nah, I just find irony in the fact they are writing about it. The article’s almost completely fine, if not for them carefully omitting the fact of the Fediverse being developed specifically as the solution to the problem their company created and stands to profit from in the first place.

2 'M'agrada'

La canya que li dóna la gent a l’Eugen i la poca al Prodomou…

La millor política de dades és que no hi hagi empreses que se’n puguin aprofitar…

2 'M'agrada'

Anda, no el tinc fitxat, aquest Evan Prodomou. Què ha fet que mereixeria canya? :sweat_smile: