Problema
Hola, des de l’inici del node (no sé si passava el mateix amb Barcelona.Social ), que he trobat molt incòmoda la selecció d’emojis. Us importi més o menys, segur que us hi heu trobat:
Tenen un ordre força aleatori, no es poden triar tons de pell, i em sembla que n’hi falten.
Pel que sembla, estan ordenats “alfabèticament”, segons un nom o descripció en anglès. Però sort recordant o endevinant-los.
Això crec que s’arreglaria agrupant emojis.
L’altra solució podria ser reordenar l’arxiu emoji.json
L’arxiu font és aquest akkoma-fe/static/emoji.json at develop - AkkomaGang/akkoma-fe - Akkoma Development , que comença així:
{
"100": "💯",
"1234": "🔢",
"1st_place_medal": "🥇",
"2nd_place_medal": "🥈",
"3rd_place_medal": "🥉",
"8ball": "🎱",
...
Documentació relacionada però sobre emojis personalitzats
Sembla que també hi ha una configuració per defecte a config.exs, que es pot sobreescriure a prod.config.exs akkoma/config/config.exs at develop - AkkomaGang/akkoma - Akkoma Development
config :pleroma, :emoji,
shortcode_globs: ["/emoji/custom/**/*.png"],
pack_extensions: [".png", ".gif"],
groups: [
Custom: ["/emoji/*.png", "/emoji/**/*.png"]
],
default_manifest: "https://git.pleroma.social/pleroma/emoji-index/raw/master/index.json",
shared_pack_cache_seconds_per_file: 60
Això està referenciat a docs / custom emoji.
Sembla que les opcions d’administració d’emojis personalitzats estan disponibles tant a través de la admin-fe
com des de la CLI. Per fer-ho per consola: akkoma/docs/docs/administration/CLI_tasks/emoji.md at develop - AkkomaGang/akkoma - Akkoma Development
Què fa l’altra gent?
A mi em resulta molt molest i em sorprèn que tan poca gent se’n queixi. Serà pq no té tantis usuàriïs o que tothom fa servir el mòbil?? O que no posen tants emojis? O que els tenen al teclat? jo què sé:
- Ordering unicode emojis correctly? - Support - Akkoma
- 0 issues relacionades (tampoc a akkoma-fe): Issues - AkkomaGang/akkoma - Akkoma Development
Alguns recursos que poden ser útils
- Font oficial amb categories i ordre dels emojis Emoji Ordering, v16.0 Enllaça a arxius txt amb format aprofitable per fer un json per l’akkoma.
- JSON amb emojis categoritzats (independent de cap software) emojis.json/src/list.only.modifiers.json at master · chalda-pnuzig/emojis.json · GitHub
- Llibreria que fa servir misskey per generar el seu emojilist.json: GitHub - muan/emojilib: Emoji keyword library.
- JSON de misskey on el segon valor equival a un codi de categoria misskey/packages/frontend-shared/js/emojilist.json at develop · misskey-dev/misskey · GitHub Del 0 al 8:
['face', 'people', 'animals_and_nature', 'food_and_drink', 'activity', 'travel_and_places', 'objects', 'symbols', 'flags']
- metadades oficials dels emojis i tots els caràcters unicode, en català: cldr-json/cldr-json/cldr-annotations-full/annotations/ca/annotations.json at main · unicode-org/cldr-json · GitHub