Moderació "barcelona.social"

He començat a eliminar unes quantes noves usuàries que suposo que s’han anat registrant durant el temps que tot i no haver publicat mai només tenen publicitat en la seva bio totalment en contra dels nostres acords de convivència. Per veure aquest tipus de comptes el que faig és anar al panell d’administració de pleroma i des d’allà anar mirant els perfils dels nous comptes.

4 'M'agrada'

@titi et passo el relleu! En les meves dues setmanes cap report ni problemes, només he eliminat alguns comptes que no complien els acords de convivència tot i que no havien fet cap publicació, només tenien coses a la descripció del compte.

3 'M'agrada'

Bon dia, veci. Et passo el relleu de la moderació del node: et toca fins al 22/03 però després no veig relleu al calendari. Diria que després va en @marcelcosta

Per cert, aquests 15 dies han estat molt tranquils, espero que els teus també ho siguin :slight_smile:

3 'M'agrada'

Sí, amb en chris acabem la ronda (i la tornem a començar).

1 'M'agrada'

reHolix

Em sembla que ja m’havíeu d’haver passat el relleu… He entrat al calendari i no hi ha res. Qui està fent la moderació? Si no funciona el que vam decidir, ho podríem millorar?

cc @tuttle @xaloc

Hola Rita,

Doncs la veritat és que no hi ha massa problemes. Potser podríem deixar-ho així fins que tinguem més feina. Ahir o abans d’ahir vaig reportar i eliminar un compte, però no hi ha hagut massa problemes. Quan vaig reportar, em va arribar un correu així que si algú reporta ens n’enterarem.

1 'M'agrada'

No se si em toca o no, però total… Agafo jo el relleu si us sembla.