No em veig en cor de seguir amb l'Índex

Bones,

Crec que l’índex del fedicat fa més nosa que servei ara mateix: va caient de tan en tant, està desactualitzat, etc.

Crec que no el puc assumir… Si algú vol fer el relleu mirem de fer-lo, si no, el dono de baixa i el deixem de enllaçar a on estigui enllaçat…

Salut!

3 'M'agrada'

Doncs sí, si el treus, treu també els enllaços de la web porfis.

Actualització 3 maig 2022: he tret els enllaços a l’índex i al blog de la web.
Actualització 27 juny 2022: he tret l’enllaç a l’índex del perfil de fedicat-pleroma.

Hola,

Encara falta eliminar els enllaços que estan a la web.

Fa dies que dono voltes al fet que realment un llistat de nodes locals és molt necessari. Era una mica la funció de l’Índex i també la que tindria les Mixetes (molt més vitaminat, clar). No sé en quin estat està el projecte.

Penso que potser podríem tenir-ho en una csv o una base de dades editada col·lectivament i llavors anar-ho actualitzant periòdicament. En aquest sentit he trobat els següents plugins:

Què us sembla @tuttle i @titi? Del plugin m’en podria encarregar jo, tot i que el llistat l’hauríem de fer col·lectivament (titi, podríem aprofitar per fer-ho en un repositori de la nostra forja!).

Es pot provar. No hauria de ser massa feina però tot suma i ja fas més que prou…

1 'M'agrada'