Hola!
Inicio aquest fil com a espai per notificar de nodes relacionats amb el català (ja sigui geogràficament o linguísticament).
Aquests crec que els gestiona en retolius.
Hola!
Inicio aquest fil com a espai per notificar de nodes relacionats amb el català (ja sigui geogràficament o linguísticament).
Aquests crec que els gestiona en retolius.
Okis! Afegits el Pixelfed i el Mobilizon. També he afegit la mini-descripció de Mobilizon a Eines, que me la vaig oblidar. Ah! I també em vaig oblidar de santsenques… Solucionat
He “solucionat” el problema amb Lemmy.cat: Lemmy.cat torna a estar parcialment en marxa! - Lemmy.cat
I collons, estem a la versió 0.18.2, que ja és antiga, però he vist que collapse.cat va per la 0.16.6!!!
Fa mil anys que tinc pendent d’actualitzar Collapse, però com que ja em va donar un disgust una vegada, sempre penso que he de tenir temps i tranquil·litat. De fet, diria que no federa bé amb altres lemmys jusstament pel desfasse de versions.
Amb en @fadelkon havíem dit de posar-nos un dia (perquè ell ja va actualitzar el seu lemmy, que està acollit a la mateixa màquina, podríem dir que és una “acollidora de lemmys”) però el temps passa i ja fa molts mesos!
Per cert, quina és la teva experiència usant Yunohost per aixecar un lemmy (o altres serveis?)
Hola!!
Sí, ho sento, m’hi vaig comprometre i no ho vaig fer
Pretenia fer-ho just després d’actualitzar info.prou.be , perquè ho tenia fresc i seria fàcil, però ho vaig anar posposant…
Estic mirant i veig que han avançat 4 versions, van per la 0.19.4, així que ens toca a totes les instàncies una refrescada
El canvi de 18 a 19 implica canvis manuals i “problemes”, així que val la pena ajuntar-nos. Si et fa mandra, ho puc fer jo com a compensació de l’allotjament, com ja et vaig dir l’últim cop (i no vaig complir)
Bé, ja em diràs, jo començaré a buscar-me unes horetes per posar-m’hi.
Salut!
Molaria tenir un status.fedi.cat, amb la llista de nodes, exemple: Fedicat
No sé per quina raó Mobilizon dona error, ho intetaré sol.lucionar.
Doncs mola bastant!
mmm. Li dono una volta i et dic algo.
Salut!
Bona, el que ha passat amb Lemmy és que amb o sense YunoHost és un merder de mantenir si no utilitzes Docker, no hi ha documentació per la instal·lació “Scratch”.
Vaig fer aquest tutorial, però és per la versió 0.17.4: How to install Lemmy from Scratch (Ubuntu 22.04 LTS) · retiolus
Miraré de fer el mateix quan l’actualitzi, però he de trobar una màquina on fer-ho.
Algun grup XMPP, o alguna cosa de l’estil on ho puguem parlar?
Pregunta honesta: creieu que necessiteu un canal de missatgeria instantània específic? Ho dic perquè aquí a l’agora ho podeu coordinar. Podeu crear un fil específic o un missatge de grup privat per quadrar horaris, opinions, etc. I és més fàcil que quedin documentats els canvis! Nosaltres, a fedicat (i a anartist) funcionem 100% amb fòrum (bé, i presencial).
Òbviament que sí, però certes coses no les voldria compartir públicament
perdó, et vaig respondre per mail però va rebotar i ja no vaig tornar a entrar.
em pots trobar a fadelkon@sindominio.net tant a matrix com a jabber.
si fas la instaŀlació a mà m’interessa també, crec que moltes vegades els dockers serveixen per escombrar sota l’estora males pràctiques d’admins fetes per devs…
I una coseta més! hi ha una agenda a girona → https://tramuntana.convoca.la , una agenda a valència → https://calendari.cc i n’hi ha dues més al forn en territoris de parla catalana. El que no sé els criteris per afegir els nodes; tindria sentit que les participants de les agendes, siguin sysadmins o usuàriïs admins de l’aplicació, haguessin de passar-se per aquí per fer xarxa, no?
Seria genial, però no sé si ho podem posar com a requisit, encara… Però és un criteri que podem discutir entre totes.
Per mi té molt sentit… Però no obligaria a ningú, és clar…