Presentació "Utopías digitales. Imaginar el fin del capitalismo"

Bon dia,

Des de l’Ateneu Candela, a Terrassa, em comenten que presenten aquest llibre i potser pot interessar a algú de la comunitat.

Des de l’Ateneu Candela i Communia.org us convidem a la presentació del llibre “Utopías digitales. Imaginar el fin del capitalismo”, un recull d’assajos que “se adentran en las infraestructuras que nos subyacen, la urgencia climática y la manera en que los territorios han sido roturados por la tecnología”.

La presentació anirà a càrrec de l’autor del llibre, periodista i investigador Ekaitz Cancela Rodríguez, que mantindrà un diàleg amb Arnau Monterde, soci del Candela que treballa al voltant de les tecnologies lliures, la democràcia i els drets digitals. L’acte s’emmarca dins del Cercle de cultures de l’Ateneu Cooperatiu del Vallès Occidental.

Inscripcions: https://www.ateneucooperatiuvalles.org/presentacio-utopias-digitales/
Dijous 26 d’octubre | 19h :round_pushpin:Ateneu Candela (C/Montserrat 136, Terrassa)

Sembla interessant però no puc anar-hi. Diuen per la Fedi que aquest noi no federa i veient que hi va l’Arnau doncs suposo que la conversa anirà per la participació democràtica al Decidim. Si algú hi va, que ens en faci cinc cèntims!

En fi, jo li faria un intercanvi de cromos (bé, de llibres) i amb sort, comença a usar mitjans socials federats, que no és una manera d’imaginar la fi del capitalisme però és quelcom molt millor: posar l’anarquia en pràctica. Menys imaginar i més clicar on toca, hehe.

1 'M'agrada'