Proposta per publicar el FediLlibret al 2023

Holi! Com algunes ja sabeu, sóc la nena del FediLlibret… I tinc una proposta :slight_smile:

Detalls del projecte

Al 2023 la Fedi fa 15 anys i, amb el vostre suport, voldria publicar el FediLlibret físicament. Seria una tirada de 200 exemplars i cadascun costaria 15 euros (despeses d’enviament incloses).

El projecte duraria del desembre de 2022 al maig de 2023, en total, sis mesos. Per no acaparar espai a l’àgora, heus aquí una nova pàgina a la web de Fedicat per facilitar l’explicació del projecte:

Apartat FediLlibret a la web de Fedicat

Com llegireu, queden coses per perfilar, com la gestió dels enviaments i els testimonis fediversals. La idea és proposar els fils necessaris per anar consensuant com es farà tot plegat. I em proposo per coordinar-ho tant bonament com pugui.

He pensat que es podria usar l’Open Collective de LaLoka i he preparat un apartat allà però ara tinc dubtes de la retenció: no sé si es queden un 10% o així. També podria posar un compte corrent i anar informant. En aquest cas, disposaríem del 100% de les aportacions.

Un apunt sobre LaLoka

A títol informatiu i per qui no ho sàpiga, fa un parell d’anys algunes vam començar a imaginar i crear una associació per fomentar la Cultura lliure en català, especialment la Fedi. LaLoka és “la local” en Esperanto.

Tot i tenir els Estatuts i altres papers a punt, per diversos motius ens hem quedat a la part burocràtica i estem en fase de replantejar el projecte.

Opinions i il·lusions

Què en penseu de tot plegat? Espero que us faci tanta il·lusió com a mi i que l’invent pugui tirar endavant.

Mercès d’avançat i llarga vida a les tecnologies convivencials!

Actualització 1 de març de 2023

He simplificat la cosa tant com he pogut.
Vols un FediLlibret?

Actualització 8 de maig de 2023

Doncs au, ja tenim el FediLlibret imprès i es presentarà pel cumple de la Fedi.
Presentació del FediLlibret a La Impossible

Actualització 18 de maig de 2023

Missió complerta :tada: Que tingueu un bon #Fediverse15 :fediverse:
Fedivers, 15 anys de mitjans socials federats

4 'M'agrada'