M’agradaria proposar una quedada. Ara som poquetes i crec que seria saludable fer un repàs. Preferiria presencial, però entenc que potser és més “efectiu” virtual.
FediCoses
Dedicaria una estona al node bcn.fedi.cat (canvi de node i acords), una altra al projecte Fedicat en general. I una darrera a debatre això de Meta-fb. I després menjaria un bocata o algo, que segur que haurem cremat molta neurona…
Ah! I voldria demanar deu minuts per explicar Komunikilo, un projecte de comunicació amb cultura lliure. I proposar algunes col·laboracions
Proposta d’horaris i temàtiques
19h-20h hola (15’), node i acords (45’) - només gent del node bcn.fedi.cat.
20h-20h45 sobre Fedicat en general (35’)+ Komunikilo (10’) - qui tingui compte a la Fedi.
20h30 a 21h30 Meta-fb (60’) - qui tingui compte a la Fedi.
Quin dia?
Anava a fer una enquesta però quasi que prefereixo que digueu quan us va bé i deduïm un dia. Qui té un forat la setmana que ve? Jo, de moment, la tinc molt lliure i em puc adaptar.
Doncs esperem a saber si pots. Si pots, doncs quedem el 18, que també li va bé a @marcelcosta . Si no pots, veiem si encaixem un dia per la setmana del 24.
Pel lloc, s’accepten propostes i si no, doncs escombro cap a casa i us convido a venir a Sants.
Jo la setmana del 18 no podré, ni tant sols online. La següent si que podria (24-27 juliol). També puc qualsevol dia de la propera (10-17 juliol, excepte dc 12 pel matí).
Dimarts em pensava que podia però no puc… Dimecres 26 a les 19h a La Osca? (en Marcel a les 19h30). Si algú més no pot arribar a les 19h, que avisi i quedem directament a les 19h30.
Igualment, 30 minuts pels acords ho veig molt poc, així que si us plau, llegiu el que hi ha escrit al fil corresponent i, si no ens dóna temps, doncs ja ho acabarem d’amanir per aquí.
Iep!
Ens veiem avui, no? “La Osca” és la plaça d’Osca? O és un lloc concret? No el sé trobar, si és així, algú podria indicar-me l’adreça? Merci!
Fins després!