Quedada Node, Fedicat i Meta-fb

Hola,

M’agradaria proposar una quedada. Ara som poquetes i crec que seria saludable fer un repàs. Preferiria presencial, però entenc que potser és més “efectiu” virtual.

FediCoses

Dedicaria una estona al node bcn.fedi.cat (canvi de node i acords), una altra al projecte Fedicat en general. I una darrera a debatre això de Meta-fb. I després menjaria un bocata o algo, que segur que haurem cremat molta neurona…

Ah! I voldria demanar deu minuts per explicar Komunikilo, un projecte de comunicació amb cultura lliure. I proposar algunes col·laboracions :slight_smile:

Proposta d’horaris i temàtiques

  • 19h-20h hola (15’), node i acords (45’) - només gent del node bcn.fedi.cat.
  • 20h-20h45 sobre Fedicat en general (35’)+ Komunikilo (10’) - qui tingui compte a la Fedi.
  • 20h30 a 21h30 Meta-fb (60’) - qui tingui compte a la Fedi.

Quin dia?

Anava a fer una enquesta però quasi que prefereixo que digueu quan us va bé i deduïm un dia. Qui té un forat la setmana que ve? Jo, de moment, la tinc molt lliure i em puc adaptar.

3 'M'agrada'

Em sembla molt bé tot!

Jo podria dijous que ve o si no dimarts de la següent (18 de juliol). I prefereixo presencial o híbrid!

1 'M'agrada'

Hola!
M’agrada la proposta! Tinc uns dies una mica ocupats, així que la disponibilitat, en aquest horari, seria aquesta:

  • divendres 14
  • dimarts 18 (pendent de saber si tinc l’última prova d’opos el dia següent; si sí, me’l reservaria per a estudiar)
  • de dilluns 24 a divendres 28

També m’agradaria més presencial, tot i que visc a uns 40 minuts del centre de Barna

Salut!

M’he trobat un tut no fa gaire sobre aquest tema del Thread i el Fedivers:

Doncs esperem a saber si pots. Si pots, doncs quedem el 18, que també li va bé a @marcelcosta . Si no pots, veiem si encaixem un dia per la setmana del 24.

Pel lloc, s’accepten propostes i si no, doncs escombro cap a casa i us convido a venir a Sants.

1 'M'agrada'

Per mi, perfecte tot :slight_smile: Sants em va bé per venir amb tren :ok_hand:
Tan bon punt el tribunal ens faci arribar la data de convocatòria, us dic quelcom

1 'M'agrada'

Jo la setmana del 18 no podré, ni tant sols online. La següent si que podria (24-27 juliol). També puc qualsevol dia de la propera (10-17 juliol, excepte dc 12 pel matí).

Doncs adjudicat!

Ara veig que @arbocenc pot del 24 al 27. I tu també comentaves que t’anava bé. @marcelcosta a tu t’aniria bé també?

Doncs fins al 24 inclòs sóc fora. Del 25 al 27 en principi podria!

Val, doncs per triar un dia: què tal el dimecres 26?
Seria a les 19h pel node, i a les 20h per temes més generals. Provem sort a La Osca?

Quan quadrem data, podem comentar-ho per la Fedi aviam si a algú més li va de gust venir.

cc @arbocenc @Eudaimon

2 'M'agrada'

Perfecte! Però jo no crec que hi pugui ser fins les 19:30 aprox.

Et passa el mateix el 25 o el 27? Si no, ho canviem.

1 'M'agrada'

El dimarts i dijous sí que podria, tot i que preferiria dimarts (divendres marxo al matí i potser necessito arreglar cosetes).

2 'M'agrada'

Dimarts em pensava que podia però no puc… Dimecres 26 a les 19h a La Osca? (en Marcel a les 19h30). Si algú més no pot arribar a les 19h, que avisi i quedem directament a les 19h30.

Igualment, 30 minuts pels acords ho veig molt poc, així que si us plau, llegiu el que hi ha escrit al fil corresponent i, si no ens dóna temps, doncs ja ho acabarem d’amanir per aquí.

Us sembla?

2 'M'agrada'

A mi em va perfecte, ja hauré fet el :face_with_symbols_over_mouth: examen d’opos.
Així que allí seré! :slight_smile:

2 'M'agrada'

Iep!
Ens veiem avui, no? “La Osca” és la plaça d’Osca? O és un lloc concret? No el sé trobar, si és així, algú podria indicar-me l’adreça? Merci!
Fins després! :slight_smile:

Sí!

És la plaça Osca! Un cop allà haurem de buscar lloc (no serà tan senzill :slight_smile: ).

1 'M'agrada'

Perdona titi, em va marxar del cap :frowning: Em sap greu no haver coincidit!

2 'M'agrada'