Revocat l'estatus "sense ànim de lucre" a Mastodon

L’empresa i el consell

Sembla que hi ha rebombori: en un allau de notificacions, he descobert que a can Mastodon munten una empresa a Estats Units i que un dels membres del consell d’administració és un antic fundador de Tuiter que desconec totalment. Hi ha qui s’esquinça les vestidures per l’aparició d’aquest senyor, hi ha el semi-defensa…

Però el que em resulta més interessant és que se li hagi revocat la condició de “sense ànim de lucre” a Mastodon. I aviam si esbrinem per què… ¡Vaya semanita! :wink:

PD: molt significativa la imatge del peluix assegut a una cadira com de pell i amb una taula sense res davant. Peluix (de mentida), cadira i taula (de CEO). I tot sol, com el tarannà de dictador benevolent. Aviam si l’empresa inverteix més en márquitin…

2 'M'agrada'

I un altre molt ficat en les IAs…

Un bon rebombori!!

Això m’ho va fer veure en Marcel, i ara n’estic molt convençut. Social, Picto… és més que una qüestió semàntica.

1 'M'agrada'

Un domini o subdomini sempre és estratègic… Recordo arrufar el nas quan primer es va batejar “pixelfed. anartist. org”. Afortunadament, en una reinstal·lació es va acordar posar-li “picto”. Molt millor, on vas a parar!

Per cert, fa uns dies comentava per la Fedi això del mastocentrisme i la FediMarca “Mastodon”:

1 'M'agrada'