Ha nascut una nova criatura. A veure si no es mor d’un refredat la primera setmana de vida
De moment té els registres oberts per usuaris de l’àmbit dels països catalans que vulguin un compte i que se sentin a gust amb la filosofia de la instància:
Ha nascut una nova criatura. A veure si no es mor d’un refredat la primera setmana de vida
De moment té els registres oberts per usuaris de l’àmbit dels països catalans que vulguin un compte i que se sentin a gust amb la filosofia de la instància:
Per cert, @marcelcosta / @titi , podeu posar aquesta instància al llistat d’instàncies catalanes de la web?
Okis, doncs ja l’he llistada
Ei, de moment l’he donada de baixa! Vaig mirar d’actualitzar-la i en un dels passos va morir. Com que tampoc l’usava boi ningú, de moment l’he morta (Ignasi, si em llegeixes, disculpa les molèsties!). No descarto tornar-la a aixecar, però ja vorem si trobo el temps i les ganes (menja molt de disc dur i si no té molta demanda, no sé si paga la pena).
Al mateix servidor he posat social.duniter.org usant el soft que recomaneu, Akkoma. L’he vulgut preparar per un multisite i poder encabir un renascut safareig, però veig que no està pensat per tenir un multisite fàcilment (els scripts d’intal·lació i un seguit de coses peten i cal anar adobant-ho) Total, que ha quedat mig preparat, però intueixo que em donaria masses problemes posar un altre Akkoma o Pleroma (usen procesos amb el mateix nom, busquen directoris amb els mateixos noms…). Millor seria posar un Mastodon nou pel nou safareig