Un grup de màrqueting fediversal

He pescat un fil a l’àgora del socialHub on es comenta fer màrqueting de la Fedi. S’hi pot participar per Matrix… Jo flipo, no poden crear una categoría privada?

D’altra banda, algú comenta per la Fedi que potser es necessita més comunicació (i no tant màrqueting, que seria més aviat per coses de vendre). I en això hi estic d’acord. De moment, a mi el grup aquest em sembla molt “exclusiu” i esbiaixat, començant per l’idioma.

En fi, si us hi apunteu ja explicareu.

2 'M'agrada'

Per categoria privada et refereixes a que sigui un fil del fòrum, però privat, enlloc de que s’hagin passat a Matrix?
De fet, no entenc per què no es discuteix en obert, però bé… Igual seguiré el debat al fòrum, però no per Matrix, que ara mateix no tinc client al mòbil, ni ganes, que pobret va just de RAM.
Gràcies per portar-ho aquí! :pray:

No només un fil: es poden crear categories privades. I de fet, ja n’hi ha… Ja em diràs tu què els hi costava crear-ne una altra per aquest tema. Doncs no, missatgeria… Ole oda a l’escrol infinit…

Potser per no fer soroll però igualment, si fas soroll, crees categoria privada i llestos…

Exacte. Molt ecolobits no és el Matrix, per molt lliure que sigui…

2 'M'agrada'