Una experiència excepcionalment positiva a can DW

Crec que acabo de pescar un article interessant.

Segons expliquen des de Deutsche Welle (DW), van venir a la Fedi fa sis mesos i estan contents dels resultats. I es veu, que fa un parell de setmanes, la European Broadcasting Union (EBU), els va demanar escriure sobre la seva experiència.

Comença l’article explicant que l’experiència ha estat excepcionalment positiva, cosa que no em sorprèn gens venint d’on deuen venir… Però, és clar, el mantra de sempre: si no es prova no es pot comparar! :slight_smile:

Actualització

FIl a la Fedi:

Ah, i aprofito per comentar: si tenen quartos per tenir un departament d’innovació, potser que es vagin plantejant obrir node, no? O que s’ajuntin els EBU aquests… En fi…

3 'M'agrada'

Merci!! Ho llegeixo.

Per cert, deuen haber actualitzat l’enllaç:

S’ho van plantejar i descartar al principi, sembla. Potser amb el temps canvien de idea:

Working with minimum social media resources and an MVP mindset, we quickly discarded the idea of setting up our own instance (or joining the ARD server under development then), and instead just set up a regular account on mastodon.social. That also proved to be a good idea.

3 'M'agrada'

Sí, ho vaig llegir després. Amb sort s’ii·luminen i els EBU aquests munten infras per compartir amb les seves afiliades, que són moguda pública al cap i a la fi.

Diner públic, infra fediversal compartida! :wink:

1 'M'agrada'