Vídeo explicant el Fedivers

Hola!

No sé si haureu vist ja el vídeo que ha creat l’@_elena@mastodon.social explicant el Fedivers per a persones que no el coneguin. Crec que està molt bé i visibilitza prou la seva diversitat.

Hi he contribuit amb els subtítols en català!

6 'M'agrada'

L’acabo de veure i és molt professional. Caram tu, com anem evolucionant! :fediverse:

Doncs moltes mercès! :heart:

2 'M'agrada'

Aprofito el fil per compartir altres vídeos curtets (i previs al de l’Elena) que expliquen la Fedi.

Trobo que al principi eren més catxondos i punkis però la llàstima és que només tenien subtítols en anglès. Ara són més kukis i en més idiomes. Segons qui explica la Fedi, surt una cosa o altra, però tot apunta cap al mateix lloc. Espero que els gaudiu tant com jo :slight_smile:

Enllaço perquè pesen. Crec que molaria:

1. Penjar els vídeos a algun peertube afí. He passat per Sepia i no he trobat els d’en Robek… O a la web directament. ¿Què en penseu?

2. Tenir subtitulats els d’en Robek al català. Doblats ja seria estratosfèric… Tinc els subtítols però el Discourse no em deixa pujar-los.

2016 Robek

GNU social: What is a Federated Network (Fediverse | Mastodon Social | Fediverse | Gab | Pleroma ) via Invidious

2020, Robek

What is the Fediverse? 2020 Edition (Mastodon Social, ActivityPub, Pleroma) via Invidious

2022, Framasoft

What is the Fediverse? via Peertube

2 'M'agrada'