Quan vam parlar de la web, vam dir de revisar i canviar coses de lloc. Aquí algunes:
Canviat “Programes i protocols + cronograma” de Nodes a Eines
Afegit “2024: Anàlisi de la bombolla fediversal” a Fediverse
Revisat l’apartat de “Nodes coneguts” a Nodes (si en sabeu més, aviseu)
Afegit “Històric” a Nodes coneguts
Aviam què us sembla. Saluts!
Actualització 6 de març
Aprofitant que hem anat a donar una xapa a Tarragona, s’ha afegit a l’apartat Fedivers:
Hola! Voldria ordenar una mica l’apartat de Nodes. Se n’estan creant de nous i sense pretendre tenir-los tots, m’agradaria separar les llistes per funcionalitats (microblogging, vídeo, calendaris, etc.) i potser afegir una mica més d’informació (per exemple, voldria posar elbarri.online però especificar que només és per a col·lectius).
Pel que fa a això últim, voldrieu especificar quin programari fan servir? Per una banda m’agrada que no es vegi, però per altra també pot servir per visibilitzar la diversitat fediversal. Què opineu?
Crec que ja l’he hagut de canviar tres cops aquest. La cosa és que hi vam posar subtítols en català i castellà. Però a la web del noi no surten, o jo no els veig… Hi té incrustat un vídeo de YoTube que, en el seu moment (2019), també va posar a Peertube, però va caure la instància. El vaig pescar en una altra i hi vaig enllaçar… En fi, que jo el tinc en ogg i subtítols. Pesa 45 MB.
Provisionalment, canviaré l’enllaç perquè apunti a la web del noi. Però s’haurà de visualitzar a can Gúguel i sense subtítols… Jo preferiria tenir-lo a la web de Fedicat o en una instància afí amb subtítols. Com tenim previst fer canvis a la web, ho podem tenir en compte.
(per cert, li he respost en nom teu i meu donant les gràcies per avisar).