Canvis a la web de Fedicat

Holix!

Quan vam parlar de la web, vam dir de revisar i canviar coses de lloc. Aquí algunes:

Canviat “Programes i protocols + cronograma” de Nodes a Eines
Afegit “2024: Anàlisi de la bombolla fediversal” a Fediverse
Revisat l’apartat de “Nodes coneguts” a Nodes (si en sabeu més, aviseu)
Afegit “Històric” a Nodes coneguts

Aviam què us sembla. Saluts!

4 'M'agrada'

Bona feina!

Falten algunes eines (com kbin, movilizon o owncast), quan tingui un momento ho edito.

2 'M'agrada'

Hola! Voldria ordenar una mica l’apartat de Nodes. Se n’estan creant de nous i sense pretendre tenir-los tots, m’agradaria separar les llistes per funcionalitats (microblogging, vídeo, calendaris, etc.) i potser afegir una mica més d’informació (per exemple, voldria posar elbarri.online però especificar que només és per a col·lectius).

Pel que fa a això últim, voldrieu especificar quin programari fan servir? Per una banda m’agrada que no es vegi, però per altra també pot servir per visibilitzar la diversitat fediversal. Què opineu?

1 'M'agrada'

Si dius a l’apartat nodes de la web (fedi.cat/nodes), jo sí veig que hi ha els programaris.
Exemple: bcn.fedi.cat - microblogging (Akkoma)

Però i tant, s’accepten millores :slight_smile: Per mi, endavant!

1 'M'agrada'

Ah! Cert, no sé perquè no m’hi he fixa’t. Massa coses al cap… Doncs sí que ho registraria.

2 'M'agrada'

He fet el canvi. Què us sembla? Us està bé?

2 'M'agrada'

Està guai. Genial que s’apunti l’enllaç als acords (faltaria desposseïts, que envia a explora).

1 'M'agrada'

Està molt bé! Només un petit apunt, en les agendes sembla que el mobilizon surt decalat.

2 'M'agrada'