Holi! Dijous vinent 6 de març anem a donar la xapa a Tarragona
Quan tornem us compartirem la presentació. De moment, passem enllaç a l’activitat que s’organitza des de CoopCamp, l’Ateneu Cooperatiu del Camp de Tarragona.
“De la viralitat publicitària a la fungicitat fediversal”, a càrrec de Fedicat. Pràctiques i enginys per fomentar mitjans socials federats i minimitzar mitjans asocials publicitaris.
Qui volti per allà, que vingui! Us explicarem cosetes constructives!
Actualització 6 de març
Ha estat una jornada molt maca i esperem haver deixat una llavoreta per animar a les participants a implementar les mesures de la RAP, a fer-se seva la Fedi, a repensar criteris i mètriques.
Amb una mica sort, molta voluntat i alguns recursos, potser tenim una sorpresa anomenada “elcamp.fedi.cat”. Hem convidat a les participants a venir a l’àgora. Molt guai que hi hagués una altra anartista a la sala. Gràcies per venir!
Per qui vulgui recuperar la presentació o tingui curiositat del que hem parlat, la deixem a la web. Perquè portem un nou món a les nostres eines, llarga vida a la Fedi!