La fungicitat fediversal a Tarragona

Holi! Dijous vinent 6 de març anem a donar la xapa a Tarragona :fediverse:

Quan tornem us compartirem la presentació. De moment, passem enllaç a l’activitat que s’organitza des de CoopCamp, l’Ateneu Cooperatiu del Camp de Tarragona.

“De la viralitat publicitària a la fungicitat fediversal”, a càrrec de Fedicat. Pràctiques i enginys per fomentar mitjans socials federats i minimitzar mitjans asocials publicitaris.

Qui volti per allà, que vingui! Us explicarem cosetes constructives! :slight_smile:

Actualització 6 de març

Ha estat una jornada molt maca i esperem haver deixat una llavoreta per animar a les participants a implementar les mesures de la RAP, a fer-se seva la Fedi, a repensar criteris i mètriques.

Amb una mica sort, molta voluntat i alguns recursos, potser tenim una sorpresa anomenada “elcamp.fedi.cat”. Hem convidat a les participants a venir a l’àgora. Molt guai que hi hagués una altra anartista a la sala. Gràcies per venir!

Per qui vulgui recuperar la presentació o tingui curiositat del que hem parlat, la deixem a la web. Perquè portem un nou món a les nostres eines, llarga vida a la Fedi! :fediverse:

Presentació del Taller FediFungi

4 Likes

Qué bé qua hagi sigut bonic :smiling_face:

2 Likes

Moltes gràcies per la xerrada! Va estar súper bé. Tot i que moltes coses ja les coneixia també en vaig aprendre d’altres molt interessants.
Quan muntem una fedifesta per aquí? :grin: :partying_face:

1 Like

Genial, doncs :slight_smile:

Es pot comentar. Primerament, crec que hi hauria d’haver interès i, després, quadrar dates. Si us animeu unes quantes, proposeu un parell o tres de dates (lafurgo arroba sindominio punt net).

Però si hi ha interès en muntar node, potser es podria explorar la bonica idea de descentralitzar La Furgo i Fedicat a nivell regional.

1 Like

Ei! Lo de la fedifesta ho he dit mig en broma però jo m’animo ràpid, eh? :joy:
He començat a donar veus per veure quanta gent pot estar interessada.
Lo de descentralitzar La Furgo sona genial! De moment, si la cosa tira endavant, us hauré de demanar ajuda per que alguns col·lectius de la zona (com el Sindicat de l’habitatge, la XAMA, etc) puguin fer el pas cap el Fedivers

2 Likes