Esborrany Projecte: Expedició al Fedivers 2021

Val! Doncs dimarts 2 a les 18h30. Per temes d’ecolobits, si us sembla, quedem a la sala LaLoka del Parla i, si no ens va bé o necessitem compartir pantalla, doncs ja passem a altres eines. Serà per catxarrets, hehe.

Fins dimarts!!!

2 'M'agrada'

Hola,

Lamento dir-vos amb tant poc temps que demà no puc estar a l’hora que hem quedat. Hi ha algun altre dia que us vagi bé fer-ho? M’agradaria ser-hi!

Salut i disculpeu!

Hola!
Jo millor comento els dies i hores que no podria: dimecres, dissabte i diumenge a partir de les 16h. La resta, m’adapto.

@marcelcosta proposa dia i hora. En principi ho tinc bé aquesta setmana. Millor so no es cap de setmana.

Doncs què us sembla dijous a les 18:30?

Gràcies!

Aix, que he oblidat que dijous tarda tinc esperanto i no m’ho voldria perdre… I divendres a les 18h? (abans i tot, si us va a vosaltres).

1 'M'agrada'

A quina hora tens esperanto? Jo preferiria fer-ho dijous encara que fos més tard, però si no divendres. Podria ser 18:30? Trigo una hora en arribar de la feina i potser em va just…

Dijous s’hauria de fer massa tard. Divendres 18h30, doncs?

1 'M'agrada'

Perfecte. Fins divendres

Genial! Fins a la tarda, doncs.

Aviam si ve en @tuttle que em va comentar que també li faria gràcia ser-hi!

3 'M'agrada'

A Drupal ajo uso aquest mòdul, que també està per wordpress, i diria que es pot muntar sense cap CMS:

Com podeu veure hi ha unes quantes de les xarxes alternatives (Mastodon, Diaspora…) i diria que en pots afegir tu mateix afegint una mica de codi personalitzat.

Nota: ara caic que no us referieu a les tipues icones de “compartir”, que és el que fa això, sinó a les estàtiques del peu/capçalera… Bé, això acostuma a ser molt senzill, només amb una mica d’html n’hi ha prou…