Mitjans socials i Unió Europea: acumulant vergonyes alienes

Per la Fedi llegeixo que la Unió Europea deixarà de finançar el pajarracu del milionari.

Malgastar diner públic

I jo em pregunto què en faran dels quartos… Estic fins la barretina de veure com es malgasta diner públic en termes de tecnologies digitals. I no sembla que vulguin continuar el FediPilot del que donàvem notícia a les FediNius de la primavera 2022.

No sé què és més desesperant: El retorn del FediPilot o que entitats com l’EDPS encara promocionin gafamades. No entenc perquè els hi segueixen el joc… Si fins i tot li han canviat la icona a la X…

Un cinisme innecessari

Almenys han afegit les icones de mastodon i peertube. Però podrien treure perfectament les privatives. Tenint-les allà només alimenten que es torni a elles… I és al revés, compis, de les privatives a la web i de la web a les lliures.

Heus aquí un cercle virtuós que evita el rastreig d’usuàries. Sembla mentida que, tot i saber que les icones són bits que minen la privacitat de les persones, segueixin promocionant-les a la seva web. Si els hi vaig fer un fedihack i tot al 2021 quan l’única cosa lliure que tenien al seu espai eren les RSS…

I aquests són els que defensen els nostres drets a Europa. Anem bé, cirerer…

Més RAP i menys hipocresia!

4 'M'agrada'

És una suspensió temporal, subjecte a revisió segons evolució.

1 'M'agrada'

Pitjor m’ho poses… Com em dol que es malbarati diner públic així…

3 'M'agrada'