Node kfem.cat, resurrecció!

Hola!

Tot i que pensàvem que kfem.cat havia caigut, sembla a ser que estava fent una migració lenta planejada i torna a estar actiu!

L’haurem de treure de la secció d’històrics de Nodes | fedi.cat :slight_smile:

CC @retiolus

2 'M'agrada'

Aprofito per dir que en aquell llistat falten dos nodes de Lemmy:

  • collapse.cat
  • info.prou.be (ping @fadelkon )
2 'M'agrada'

L’admin de kfem.cat, @retiolus, ha compartit la seva experiència odissèica al següent article:

Després d’agraïr-li, he fet una reflexió que m’ha animat a compartir:

  • En primer lloc, agraïr-te com a admin la feina que fas, massa sovint invisibilitzada i poc valorada.
  • Crec que aquest tipus d’experiències suggereixen que:
    • Els nodes, com més petits, més fàcils de gestionar (tècnica i humanament). Moltes pensem que entre 50-100 usuàries actives és l’ideal.
    • Necessitem models de sostenibilitat econòmica compartida i també de distribució de tasques de manteniment perquè siguin més corals i no depenguin d’una sola persona (això no ho hem aconseguit ni a fedicat ni a anartist). Per cert, dues donacions en una instància de 2000 usuàries és per fer-s’ho mirar (no tú, elles).

@pedro, no sé si la exo podria ser una bona llar per a la instància catalana kfem (suposo que caldria fer-se membre de la associació, però moltes ho som i no és una gran despesa).

4 'M'agrada'

Visca!

Ja ho he canviat.

Okis. Afegits!

L’ @evilham va fer una proposta fa un temps:

3 'M'agrada'

Gràcies per afegir els lemmy. Pots afegir també el Mobilizon:

mobilizon.public.cat

Per cert, el seu admin, del que ja vas publicar una crida a fer-se’n càrrec, em comenta això a Matrix:

Por ahora sería bien un sysadmin. Es qué hay unos servicios (este Matrix) que necesito conservar, pero el Mobilizon no tengo tiempo para administrarlo, ni tampoco para animarlo.

En aquest post també s’anomena un altre servei:

https://pixelfed.cat/ que tampoc està a la llista de nodes. El pots afegir @titi ? També anomena lemmy.cat, però aquest dona error…

Hola,

Crec que seria interessant obrir un altre fil a la mateixa categoria per a notificar de nodes. Ho faig.

1 'M'agrada'

Bona idea, que si no se’ns lia la troca jeje. Merci pel nou fil.
Qui vulgui fer peticions, que les faci aquí: Nodes a afegir al directori de fedi.cat

1 'M'agrada'