Holi! Es comenta per la Fedi que hi ha una trobada física al Canòdrom arrel d’una campanya internacional per embarcar institucions.
Projectes semblants
Us enrecordeu fa uns anys que la FSFe va llançar les cartes? Doncs seria compatible la cosa…
Participació Fedicat
Té tot el sentit del món que algú de Fedicat assisteixi al sarau. Jo no puc anar-hi. I mira que em faria il·lusió treballar aixecant infras públiques saludables però m’haig de dedicar a altres coses que paguen sostre i teca…
Si algú hi pot anar i passar parte, genial
Interpretacions: La Furgo
Llegint-me les diapos, m’ha sabut greu que s’hagi percebut La Furgo com a projecte per individus. Jo crec que quedava clar a la web que la campanya es dirigia a col·lectius socials i activistes, però sembla que hi ha qui no ho interpreta així.
Punt positiu perquè qui ho promociona té un compte a GoToSocial!! jejeje
Bé, ja em sembla prou que “coneguin” el projecte… Entenc que ho contraposen a apuntar a institucions vs societat civil. És un marc molt socialdemocràtic, sense massa espai per la autogestió radical. Però estic d’acord que el marc no és l’adequat per a La Furgo. Però és fàcil explicar-ho!!
Doncs si hi passes i t’animes, fes-nos una mini-crònica i, si et ve de gust, convida-les a participar de Fedicat. És el millor espai per parlar d’aquestes coses