Holi!
Antecedents 2023
Primer de tot, recordar que l’any passat vam participar amb en @marcelcosta a la primera trobada fediversal d’Euskadi. Aquí el fil:
Jornada de transició comunicativa
Enguany, les veïnes, han organitzat una altra jornada però més enfocada a la transició comunicativa.
Mètriques qualitatives
Per la tarda, en Marcel va parlar de repensar mètriques i prestar atenció a paràmetres qualitatius. Més info en aquest fil:
FediBabel
Jo també vaig parlar de la Fedi, però enfocant el tema a la diversitat lingüística. La presentació està en castellà però vaig parlar en català perquè era a BadaLab. Quan pugui, la passo al català. La vaig titular FediBabel i està aquí: Clic - Komunikilo
Continuïtat
Vam comentar això que passa dels “esdeveniment bolet”, que d’un any a l’altre no hi ha continuïtat… Posem-hi remei.
Des del node bcn.fedi.cat estem experimentant amb la traducció automàtica. I vam estar parlant amb les veïnes que potser seria un bon projecte muntar una instància de LibreTranslate per llengües minoritzades. Aquí el fil:
I fins aquí la xapa. Gràcies per la vostra atenció, que va més cara que el rodi avui dia.