Targeta fediversal amb nou logo

He pescat aquesta publicació i m’ha semblat molt interessant. A mi m’agrada el logo: és senzillet i molt representatiu, trobo. Què us sembla a vosaltres?

3 'M'agrada'

Molt cuca! Tot i que se’m queda un pèl curta… :grin:

1 'M'agrada'

Ostres, se m’havia quedat aquest missatge sense respondre…
Pel logo et refereixes suposo al dels 3 asteriscos junts? També m’agrada, i de fet fins i tot podria ser un bon logo del Fedivers, potser millor i tot que l’actual. Per exemple, fent-los de colors diferents… Igual algun dia provaré de jugar amb això, a veure què surt!
[Edito]: a part, resulta que hi ha un caràcter d’Unicode que són tres asteriscos: ⁂ Així que encara donaria més flexibilitat, podria ser una manera de mencionar el fedivers sense necessitar imatges. De fet, diria que fins i tot amb hashtag #⁂ (perquè em sona que els hashtags poden incloure qualsevol caràcter unicode, inclosos els emojis, però no sé si en totes les implementacions d’ActivityPub això funciona bé)

2 'M'agrada'

Òndia! Com mola. He trobat que és el U+2042 Asterism.

El asterismo (⁂) es un carácter tipográfico de muy poco uso que consiste gráficamente en tres asteriscos puestos en los vértices de un triángulo equilátero imaginario. Su nombre proviene del concepto astronómico de asterismo, que indica un grupo de al menos tres estrellas.

Tres estrelles, jajaja, com l’hotel del Tricicle :wink:

Em faria pena deixar d’usar el d’ara per la càrrega emocional, diguem, però confesso que m’agrada molt i molt. I és clar, al ser unicode, s’estampa per a tot arreu: en md, a Inkscape…

Mira que mono que queda. Semblen les boles del drac, jeje.

fedi-asterisme

2 'M'agrada'