Programari
Personalment, m’agrada Pleroma i administrar-ho amb un Yunohost se’m fa senzill però estic obert a suggeriments d’admins amb més experiència.
Pleroma
Akkoma
Mastodon
Infrastructura
Aquí vaig perdut, de moment ja que encara no tinc clar el límit d’usuàries que podrem manegar…
La meva idea inicial és autoallotjar-ho a un servidor reciclat (he de veure les especificacions tècniques) però aquí el límit el posarà la màquina i potser es queda petit de seguida.
Entenc que la millor opció seria contractar un VPS. Quin proveïdor em podeu recomanar? Pangea? Algun mastohost de proximitat?
Persones
Crec que aquest sería l’equip humà mínim per gestionar el node_
Em sembla molt bé la idea de crear una instància per al Camp de TGN, el que no acabo de tindre clar és si hi haurà prou participació… amb tot, son d’aquelles coses que fins que no t’hi poses mai saps si tindrà resposta o no! així que avant!!!
pel que fa a programari, no en tinc ni idea. Soc usuari de mastodon, però més enllà d’esta experiència personal no puc fer cap aportació tècnica Però podeu comptar amb mi si cal moderació
pel que fa al nom, si no s’ha d’integrar gent de les Terres de l’Ebre, em sembla que potser caldria anar cap a l’ús de “camp”
A banda, la instància estaria oberta a associacions? o només a persones?
Per cert, l’altre dia em sembla que vaig seguir una d’aquestes adreces que proposes, Omar, i vaig veure una instància. La tens en marxa a estones o m’he confós?
Benvinguts a l’àgora! Us sembla si ens trobem en virtual una estona?
Seria ideal si podeu implicar també a algú de El Far. Si us sembla bé, proposeu un parell o tres dates i mirem de quadrar.
Gràcies per deixar-vos enredar en aquesta aventura fediversial!
He fet una mica de crida però encara em queda fer ronda de contactes amb persones i col·lectius de la zona
Em sembla molt bona idea fer una trobada virtual per xerrar-ne una mica i començar a posar fil a l’agulla. Obro enquesta amb les dates que em van millor però si teniu cap proposta no dubteu a dir-ho!
@mhulot@xaloc@titi@Jacme
Ei!
Disculpeu, ahir a la tarda em va ser imposible (també estic amb altres col·lectius on la urgència del dia a dia passa per davant de tot…). Edito les dates de l’enquesta.
Gràcies!
No tenim gaire quòrum per fer una reunió…
Però igualment, en una estoneta estaré al Jitsi per si algú es vol passar a xerrar. @titi@Jacme@xaloc@mhulot
Gràcies!
ReHoli! A la quedada trimestral vam comentar el següent:
Si us sembla, busqueu quatre o cinc personetes i tornem a fer enquesta per quedar. Si no tenen compte a l’àgora, podem fer un framadate. (Idealment, amb uns quinze dies de marge perquè doni temps a gestionar-ho).